مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» یازده نکته در ارسال خبرنامه که باید رعایت کنید(بخش دوم)

یازده نکته در ارسال خبرنامه که باید رعایت کنید(بخش دوم)

5. يک الگوي طراحي پيدا کنيد.

براي طراحي ايميل نرم افزاري با الگوهاي حرفه اي و آماده ضروري است ، به ويژه براي مشاغل کوچک که تازه تلاش هاي بازاريابي ايميلي خود را آغاز کرده اند. بدون طراح حرفه اي ، تهيه يک ايميل با ظاهر زيبا از ابتدا مي تواند زمان بر باشد.


در هر طرح يا الگويي ، هنگام افزودن تصاوير ، مطمئن شويد که متن جايگزين تصوير را وارد کرده ايد. اين متني است که وقتي تصوير در دستگاه ديگران بارگيري نمي شود ظاهر مي شود-اين يک اتفاق رايج در مکان هايي با Wi-Fi ضعيف است يا ممکن است گيرنده تنظيماتي داشته باشد که تصاوير را در ايميل مسدود مي کند. متن جايگزين يا Alt به افرادي که نمي توانند تصوير را ببينند اجازه مي دهد بفهمند موضوع چيست.

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!


6. خبرنامه ايميل خود را شخصي سازي کنيد.

بسياري از مطالعات نشان داده اند که پيام هاي شخصي ، اثر ايميل و ساير کانال هاي بازاريابي را افزايش مي دهد. به همين دليل است که اين يک روند تجاري کوچک است که ارزش سرمايه گذاري در آن را دارد. 

 در اينجا نحوه انجام اين کار آمده است:

ابتدا ليست مشتريان خود را تقسيم بندي کنيد

براي اينکه خبرنامه شما بهترين شانس را داشته باشد تا بتواند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند (در نتيجه ROI شما افزايش مي يابد) ، بايد ليست مشتريان خود را تقسيم بندي کرده و افراد را بر اساس رفتار جمعيتي يا خريد آنها تقسيم کنيد. به عنوان مثال ليست خود را به مشتريان وفادار ، معمولي و ضعيف تقسيم کنيد. اين بدان معناست که شما مي توانيد يک کمپين را براي يک مجموعه از مشتريان هاي معمولي خود و ديگري براي کساني که مدتي است آنها را نديده ايد ، هدف قرار دهيد.


روشهاي شخصي سازي ايميل

اگر شما ايميل خود را شخصي سازي کنيد ، خبرنامه شما جدا از بقيه ايميل ها قرار مي گيرد. يکي از روشهاي معمول براي انجام اين کار اين است که از نام مشتري در نام موضوع يا در متن ايميل استفاده کنيد. (يک گزارش 2014 در زمينه بازاريابي ايميلي نشان داد که شخصي سازي نام کوچک ميزان کليک شما را از حدود 5.8? به حدود 7? افزايش مي دهد.) اکثر ابزارهاي بازاريابي ايميلي داراي ويژگي اي هستند که به شما اجازه مي دهد نام مشتريان را به عنوان بخشي از ارسال هاي خود انتخاب کنيد. همچنين ممکن است شخصي سازي فرستنده ايميل را هم در نظر بگيريد. اين مي تواند براي خبرنامه مفيد باشد که از شخص خاصي در شرکت ايميل ارسال شود ، نه از خود شرکت.


محتواي هوشمند

خبرنامه هاي خودکار راهي عالي براي پرورش مشتريان و افزايش برنامه خبرنامه شما هستند. اين خبرنامه ها مشارکت بالايي نرخ مشارکت بالايي دارند. به عنوان مثال ، پيامهاي تولدت مبارک خودکار حاوي يک پيشنهاد ويژه ارسال شده از طريق ايميل مارکتينگ ، بيش از دو برابر ميزان تبليغات عادي بازخورد دارد.



7. آهسته قدم برداريد و واقع بين باشيد.

براي ارسال خبرنامه هاي خود به طور منظم قدم برداريد تا خوانندگان شما در حال انتظار باشند. در مورد آنچه واقعاً مي توانيد به آن متعهد شويد واقع بين باشيد. خوب است که از ماهي يکبار شروع کنيد و سپس تعداد ارسال را به صورت خطي افزايش دهيد. همچنين مي توانيد ايميل هاي يکبار مصرف را اينجا و آنجا ارسال کنيد ، مانند پيشنهادات فروش يا انجام يک رويداد خاص. از ارسال بيش از يک بار در هفته به طور منظم اجتناب کنيد ، زيرا در صورت ناديده گرفته شدن مي تواند نرخ باز شدن شما را کاهش دهد.


8. لغو اشتراک افراد را آسان کنيد.

هر چقدر هم که محتواي شما جذاب باشد ، هميشه فردي پيدا مي شود که بخواهد اشتراک خبرنامه هاي شما را لغو کند.البته از اين موضوع برداشت شخصي نکنيد. (اگر نرخ لغو اشتراک شما بسيار بالا است ، اين چيزي است که بايد به آن فکر کنيد و آن را برطرف کنيد.)


متأسفانه ، شما بايد انصراف افراد را آسان کنيد. اگر لغو اشتراک خبرنامه هاي شما براي افراد دشوار است ، شکايات زيادي دريافت خواهيد کرد.  


9. ارسال ايميل خود را با قانون مطابقت دهيد.

هنگام ارسال خبرنامه به مشتريان ، قوانين مختلفي وجود دارد که بايد رعايت کنيد. قبل از اينکه تلاش خود را آغاز کنيد ، با قوانين فضاي مجازي ( پليس فتا )آشنا شويد ، که به وضوح بايدها و نبايدهاي قانوني بازاريابي ايميلي را بيان مي کند.  


10. سرويس گيرندگان و دستگاه هاي مختلف ايميل را آزمايش کنيد.

قبل از اينکه خبرنامه خود را در روال طبيعي خود به کار ببريد ، چند ارسال آزمايشي انجام دهيد. مطمئن شويد که ظاهر آن در سرويس گيرندگان ايميل مختلف ، و به ويژه در دستگاه هاي تلفن همراه ، که اکثر ايميل ها در آن باز مي شوند مناسب باشد. اگر چيزي ضعيف باشد ، نام تجاري شما را ضعيف نشان مي دهد (و احتمالاً برخي اشتراک هاي شما را لغو مي کند).


11. پيگيري ايميل هايي که بازتاب موثر دارند.

پيگيري کنيد که کدام خبرنامه ها نرخ باز شدن بالايي دارند و به دنبال الگوهايي باشيد تا ببينيد نحوه جذب مشتريان شما چگونه است. در حالت ايده آل ، نرخ بازشدن 15 تا 25 درصد ميزاني بسيار عالي است

آيا موضوعات خاصي وجود دارد که بازده خوبي دارند؟ آيا موضوعاتي وجود دارد که مشتريان شما بيشتر به آنها علاقه مند هستند؟ نگاه کردن به اين نشانه ها نه تنها مي تواند به شما در تعيين استراتژي خبرنامه شما کمک کند ، بلکه مي تواند استراتژي بازاريابي کلي شما را نيز آگاه سازد. به عنوان مثال ، اگر شما غذاي سالم مي فروشيد صحبت از نقش غذا در سلامتي افراد نسبت به ويژگي هاي خود محصول ، نرخ باز شدن و کليک بيشتري پيدا مي کنيد ، در اين حالت شما مي دانيد چه پيام هايي براي مصرف کنندگان جذاب است.اما اگر نرخ باز کردن ايميل شما به طور مداوم پايين مي آيد ، در تيترهاي موضوعي و تاکتيک هاي انتخابي خود تجديد نظر کنيد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده